Time is Slipping away!

Sitter just nu och förbereder Neverstoprockin (Mitt och Kusin program på radion), här på praktiken.

Förlåt mig för att jag inte har skrivit så mycket under en period, men det har faktiskt inte hänt så mycket för min del, varit sjuk en och en halv gång haha. Pratat i Radio och har äntligen kommit igång med repandet igen. Fan vad jag har saknat det. Hoppas det går framåt nu. Ska i väg och repa ikväll som vanligt. Alltid Tisdagar och Torsdagar.

Vi har faktiskt en låt på gång, den är ju inte klar på långa vägar men det är iallafall en början på den. Får se hur det går idag. Då kanske vi får i ordning på den.

Vi har ännu inte kommit på något nytt band namn men det kommer nog snart, hoppas jag. Det är inge kul att gå och säga att vi inte heter något just nu, men JAG hoppas att det kommer snart.

Radio programmet går jätte bra faktiskt, men har ingen koll på hur många som lyssnar haha. Men det blir väl fler vart efter. I morgon är vi inne på vårat tredje program, och hittils har vi spelat Gotthard, Firehouse. Och imorgon blir det Def leppard. Men för att kolla mer om det så gå in på våran blogg, Neverstoprocking.blogg.se där kommer all info finnas. Och lyssna gärna på oss, vi kan vara ganska roande. Programmet går på radioeskilstuna 92.7
Det går även att lyssna på webben, Radioeskilstuna.se

Kollade på En vampyrs bekännelse för ett tag sen, haha jag vet en gammal film men har inte sett den tidgare. Men jag tyckte den var bra, rolig var den haha. Jag skrattade en hel del. Självklart har jag sett många filmer under den här perioden. Men ja, som sagt jag har inte haft tid eller ork att skriva något speciellt. 

Nu ska jag gå och fråga vad jag ska göra nu, för än slutarjag inte..

Ha det bra / Explosive;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0