Something New!

Ja nu har jag funderat lite haha.
Tänkte även börja prata om Film, så film och musik. Ganska bra tror jag haha.

Eftersom jag inte har så många besökare (och jag vet inte hur jag ska få det heller) Så måste jag hitta på något mer än bara mitt liv, kanske inte så jävla intressant.
Kan ju nämna att bandet går bra:D har en possitiv känsla.. Vi har pratat om när vi blir stora hur vi ska åka runt och spela.. FAN VAD KUL!!! om det händer så har verkligen en av mina största drömmar förverkligast.
Det gäller att ligga i, vilket vi gör haha. Ska försöka träna upp min röst också eftersom många har sagt att jag kan göra den ännu bättre. Känns verkligen skönt att få bra respons. Då vill man ännu mer. Så är glad och tackar alla som gett oss bra kritik för den första demon, det kommer bara bli bättre och bättre.

Har någon sett någon bra film på sistone? Jag skulle faktiskt vilja se Wolfman och Alice i underlandet. Den verkar vara lite creepy men ända haha, en annan verison ön bran verisonen.
Wolfman verkar också rätt spännande. Fast man kanske inte ska ha för höga förhoppningar. Vad tycker ni? Skicka in en kommentar vet jag:P

Va och kolla på prinessan och grodan förra helgen, med Kusin och hennes små kusiner. jag kan vara ärlig och säga att jag alltid tyckt väldigt mycket om Disney filmer. Men jag vet inte riktigt, den här filmen fångade inte mig! Man kan ju inte alltid tycka om allt. Men inget kan slå de gamla klassikerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0