Sleepy!

Fan vad trött man är hela tiden.. Jobbigt.

I Fredags så va Melanie hos mig :) Innan det var det ju skola.  Ganska lugn dag!

När Melanie kom hem till mig så åt vi haha,ihop med mamma. Och vi satt och skratta lite. Efter det blev det vanliga haha, mycket skratt. Båda somnade sedan i soffan och hon åkte väl hem vid 1 halv 2 någon gång haha..
Hon sydde in min byxor också det får man inte glömma! TACK hahaha;)


Igår va jag ute i borsökna och va med LINDAAAA!! Är på konstigt humör, vet ej varför.
Va ganska seg på morgonen men sen tror jag iallafall att jag kom igång. Vi hade det skoj:D Som vanligt, sen när vi skulle gå ner till bussen (hon hängde med för att gå ut med Fet) Så höll vi på att halka några hundra gånger..

Nu ska jag och mamma äta:D

Just det kommer inte kunna skriva på ett tag.. Pappa har inge internet hemma hos sig nu.

ha det bra

GOTTHARD PÅ FREDAAAAGGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0