Sjuk!

Sjuk haha, usch så hemskt.

Började med att jag hosta och hade skit ont i halsen, aj! Sen blanda sig näsan i. haha.
Så nu är man lite off, men det får funka. Ska snart hänga med Kusin till vetrinären med Fet. Har tagit tablett så jag orkar haha.

Va ute i borsökna i osndag, hahaha. Kul kul. Jag och Kusin gick ut och fotade lite.
Vi skulle gå ut på isen (borsökna sjön), och ja det gjorde vi också. Men eftersom solen sken på den dagen så hade det tinat lite hahaha. Så isen sprack ja inte så vi ramla igenom helt utan fötterna blev en aning blöta haha, läskigt var det iallafall. Kändes inte bra! Sen skulle vi gå hem igen så vi tog vägen upp för en brant jävla backe, slutade med att Linda ramla hahahahaha. Fan vad jag skratta.

På kvällen missade jag bussen hem så hon fick skjutsa hem mig, skratta en hel de då också.. Det är kul att åka bil med dig Kuss.

Igår va jag med Lina och Madde. Vi gick och fråga om företag vill sponsra Balstafestivalen. Det gick ju inte som planerat men men. Sen senare var jag med Lina:) Skoj Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0