GOTTHARD!!!

Fan vad kul det var..

Kommer aldrig glömma det, och hoppas att dom kommer hit snart igen. Då måste man ju bara åka och titta igen. Dom gjorde verkligen en riktigt bra konsert!:D
Fatal Smile var förband och men dom gjorde en riktigt bra konsert dom med fast ljudtekninkerna sabbade deras ljud, Man hörde inte sångaren alltså ingenting alls. Så jävla dåligt. Gitarristen bleb arg och det förstår jag helt klart! Skulle jag också blivit. Så dom tacka för sig och gick av men fick även våra applåder och jubel.




Sen vänatde vi ett tag och då kom dom upp på scen... FAN VAD JAG SKREK HAHAHA! Jag såg trummisen smyga upp på scen och det roliga va att ingen märkte honom så jag började peka och sa att trummisen satt där och då började vi skrika och sen börja alla andra hahahaha.

Dom gjorde en helt underbar konsert, hade en sån bra kontakt med publiken och vi sjöng med hela tiden.
Jag är såå glad för jag fick trummisens trumpinne, ska vakta den med mitt liv haha. Fick även en klapp på handen av en av gitarristerna. Jimmi fick den första High five av sångaren haha och mimmie fick basistens plektrum.. Så jag Linda, Robin, Jimmi och Mimmie stod längst fram ocg rikigt rocka loss. Pappa kom inte så långt fram han försökte och körde med "Jag måste fram min dotter mår inge bra" men igen trodde honom haha. Min morbror stod längre bak och mamma och Anders stod och där bak...

Riktigt kul och det var det bästa jag sett. Kommer aldrig aldrig aldrig glömma den dagen!
Fick inte ta några bilder när Gotthard spela men här är andra bevis hahaha:D
Har även köpt en tröja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0