Avatar

Avatar är en jäkla bra film, jag ahr alltid gillat såna typer av filmer.
Haha jag var lite off i början av filmen men sen senare under filmen så kunde man inte kolla bort..

Vad tycker ni? Jag har iallafall hört att många tycker om den, speciellt min brors tjej hahaha. Hon har typ sett filmen tusentals gånger. Mycket pengar hon måste ha lagt ut på bio :P

Och snart är det GOTTHARD, tänker inte sluta tjata nu, och tänker inte sluta tjata om det efter konserten. 
SÅ JÄVLA KUL!!!


Igår fick vi indviduella valen, så nu är det dags att välja. Jag ahr tänkt välja Psykologi, Filosofi, Matte B, Körsång och ja jag har inte tänkt ut mer..  


Kommentarer
Postat av: Mims

Haha! Inte riktigt tusentals men den var definitivt värd att se fler gånger och varenda öre det kostade. ;) Längtar tills den kommer ut på DVD... :)

2010-03-02 @ 09:46:49
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0