Walk Right On

Åkte till västerås igår, och kolla på våra nya ödlor haha:)
Som tur va finns det två kvar så jag och Linda bokade båda.. Ska bli riktigt kul att få hem dom sen:D
Lite saker som måste fixas först men antingen blir det den här veckan eller så hämtar vi dom nästa.. Men jag hoppas verkligen det blir den här.

Dom var jätte gulliga och kläcktes i november.
Butikägern skulle kolla upp vad det är för kön på dom, så om den jag valde är en kille så blir det en Hubert (Hubbe)
Annars så får jag komma på ett passande namn om den är en tjej:)

Linda har inte kommit på något namn än men det blir när hon köper den.

Bilder kommer upp när vi fått hem dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0