Blir så arg!

Jag var på möte idag, på morgonen. Är med I firends på min skola. Och då drog dom upp det här med Bjärsta, som hände för c. 1 år sedan.. Alla vet nog vad som hånde där. En flicka 14 års åldern blev våldtagen på en skol toalett av en 15 årig kille! För det första, HUR FAN KAN MAN VARA SÅ DUM ATT VÅLDTA NÅGON NÄR MAN ÄR 15?? Är man så seg i huvuvdet? Den här tjejen änmäler sedan killen, och det slutar med att denna lilla snorunge till kille får hela jävla samhället på sin sida??

Alltså jag är så jävla arg just nu.

Att man kan vara så jävla dum som männsika att göra så mot henne. FAN!
Jag står vid hennes sida till 100 %..

även VUXNA, ger henne en massa skit.. FAN människor i 40-50 års åldern kommer med en massa skit.. Fan beté dig som en vuxen männsika jävla grisar!!

En tjej i dagens samhälle som blir våldtagen, kommer alltså inte bli trodd bara för att en massa jävla FUCK HEADS ska komma och säga att hon vill, eller hon vill ha uppmärksamhet. ÄR DOM KÖRDA I HUVUDET?

Skit ner er..

Hoppas ni mår så jävla dåligt... Alla elever som gick mot henne, alla hennes vänner som lämna hennes sida för honom och alla ni vuxna "Kvinnor" som sa en massa om henne!!!

Linnea, jag står vid din sida!! och du har massa andra vid din sida också..

Och att han sedan gick och våldotg en annan tjej sen... Att du fått lida för det han gjort. Du har mitt stöd också, och han kan ruttna på ett värre ställe än helvetet!.

Till er båda tjejer som blev utsatta för detta! Och alla ni andra som blir utsatta.. Det finns människor som faktiskt har vett i huvudet och står på er sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0